Jag


En presentation kanske.. Jag heter Camilla.. fran Stockholm ursprungligen.. flyttade hit till Baltimore pa USA's vastkust i 2005.




Trivs jatte jatte bra o jobbar med marknadsforing, det har inneburit massor med resor tvars o kors i USA och alla haftiga stader, fester och galor.. Skulle inte byta bort den roliga tiden mot nagot! Men nu blir det lite lugnare framover da vi ska ha en liten knodd.

Sahar sag han ut pa senaste ultraljudet. Softar med en cigg i mun.



Det har ar min stora karlek Christopher. Stor ar han verkligen, 2 meter lang och nastan lika krallig o bred. Tatuerad overallt. Varldens finaste. Vi ser lite omaka ut da jag ar en liten tjej pa knappa 164 cm.



Varan mopstjej Shelby som ar 2 ar.




Staden Baltimore som vi bor i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0